Alu felne 8.5j x20.00 ET42 5X112

Alu felne
8.5j x20.00 ET42 5X112

Cena alu felni:
650 EUR

Proizvod je na stanju

* Cena je za set ALU felni, 4 komada

Proizvod je na stanju
Detalji:
  • Proizvod: 8.5j x20.00 ET42 5X112
  • Šifra proizvoda: F1351
  • Širina: 8.5j | Prečnik: 20 | Offset: ET42 | Centralna rupa: 66.6 | Raspon: 5X112



Alu felne vrhunskog kvaliteta

ALU Felne (aluminijumske felne) odličnog kvaliteta, američka firma sa proizvodnjom u Kini. Poseduju licencu za proizvodnju. Takođe poseduju sertifikate, ateste o kvalitetu JWL VIA, TUV sertifikat.ALU felne su napravljene od premium kvaliteta aluminijuma a356.2.

Sigurna kupovina

Garantujemo kvalitet i sigurnu kupovinu putem online prodavnice. Naš kvalitet garantuje i hiljade zadovoljnih kupaca, bez reklamacija. Ukažite nam poverenje i budite jedan od mnogo zadovoljnih kupaca naših Alu felni.

Besplatna dostava alu felni

Besplatna dostava svih alu felni na teritoriji cele Srbije.

Tehnička specifikacija
Širina 8.5j
Prečnik 20
Offset ET42
Centralna rupa 66.6
Raspon 5X112

To se događa kada gledate TV ili filmove, jer filmovi nisu ništa više od serije pojedinačnih fotografija snimljenih u sekvencijalnim kadrovima. Većina pokretnih kamera snima u 24 kadra u sekundi. Ako se frekvencija rotacije točkova podudara sa brzinom kadrova, točkovi završe rotaciju svakih 1/24 sekunde i čini se da su na istom mestu u svakom kadru. Zbog toga se točak čini nepomično. Ako brzina rotacije nije ista kao brzina okvira, točak je u drugom položaju i čini se da se okreće unazad. To je samo optička iluzija.

Ofset felne je udaljenost između središnje linije felne i montažne površine. Površina za ugradnju može biti ujednačena sa središnjom linijom, izbočenom napred ili uvučenom prema nazad od središnje linije.

Kako menjate veličinu točkova, morate promeniti i veličinu gume da biste održali ukupni prečnik. Dobićete neznatno smanjenje uštede goriva i ubrzanja. Kompenzacija je bolje rukovanje i veća vizuelna privlačnost. Terenska vozila će imati veću stabilnost na stazi.

Točak je ceo komad. Sastoji se od glavčine, žbice i obruča. Obruč je spoljni deo točka.

Šrafovi i matice kao sigurnosni zavrtnjevi koji imaju drugačiju glavu, pa se stoga ne mogu odvrnuti standardnim ključem, sve su prisutniji i na fabričkim modelima. Predstavljaju dobro rešenje za zaštitu vaših felni.

  • Stil - unapređuju izgled vašeg automobila i povećavaju ukupnu vrednost vozila.
  • Lagane su - čime doprinose preciznijem upravljanju i smanjenoj potrošnji goriva.
  • Lakše ubrzanje i kočenje - aluminijumske felne pružaju bolji odziv kod ubrzanja i kočenja.
  • Dodatna snaga - mogu značajno da smanje bočnu krutost u krivinama.
  • Manje zagrevanje - produžava trajanje kočnica pod zahtevnim uslovima.
  • Zavarivanje - koristi se za popravku pukotina u felnama, kao i za sanaciju rupa i zamenu materijala. Popravke učinjene primenom zavarivanja su izdržljive kao i originalna legura. Ukoliko se ne izvrše savršeno, mogu nastati pukotine kada se primeni opterećenje.
  • Pametne popravke - to su popravke čisto kozmetičke prirode. Koriste se za ispravku nekritičnih oštećenja kao što su ogrebotine. Felna se skida, oštećeno područje se peskira, vrši se popravka, zatim maskira i farba.
  • Popravka iskrivljenih felni - felne su sklone krivljenju pri jakom udaru u rupe i ivičnjake, a često iskrivljenje nije vidljivo dok se felna ne skine i postavi na mašinu. Razlog je taj što se većina iskrivljenja javlja na unutrašnjoj strani felne. Iskrivljene felne mogu uticati na upravljivost vozila i krutost volana.
  • Potpuna reparacija - uključuje skidanje celokupne farbe, peskiranje sa ciljem stvaranja savršene završnice, mašinsku obradu za popravku svih iskrivljenja, zavarivanje gde je to potrebno, a na kraju i farbanje i "pečenje" na određenoj temperaturi.

Gume često gube pritisak, a uzrok može biti iskrivljena ili napukla felna. Podrhtavanje volana i sedišta mogu takođe biti znak loših felni.

Šire felne teže više, pa je pojačana potrošnja goriva. Takođe dobijate smanjenje performansi kočenja i ubrzanja. S druge strane, rukovanje se poboljšava i dobijate bolje prijanjanje guma za podlogu.

Sistem praćenja pritiska u gumama je elektronski sistem u vašoj gumi koji prati pritisak u gumama. Aktivira lampicu upozorenja na vašoj komandnoj tabli kako bi vas obavestio da li su gume previše ili premalo naduvane.

Ukoliko koristite lance za sneg koje imaju plastičnu ili gumiranu zaštitu, nećete oštetiti alu felne na vašem automobilu.

Glavčina točka je montažni sklop za točak. Funkcija glavčine točka je da se on slobodno okreće i drži ga pričvršćenim za vozilo.

U slučaju gubitka ili loma ključa za sigurnosni zavrtanj felne, pristupa se bušenju istih. Ovaj postupak može potrajati satima, zavisno od materijala, stoga preporučujmeo da pazite gde čuvate ovaj bitan alat.

Oznakom ET se obeležava ofset. Ofset je rastojanje od centralne linije točka, pa do mesta montaže na glavčini. Jedinica koje se koristi sa obeležavanje dužine ofseta su milimetri, a njegova vrednost može biti pozitivna, negativa i nula.

  • Korozija - ispoljava se u vidu bele prašine na delovima felne. Izaziva je reakcija legure i soli na putu. Korodirane alu felne zahtevaju pažljivu inspekciju kako bi se uverili da nema oštećenja strukture. Rešenje ovog problema je potpuna reparacija felni zahvaćenih korozijom.
  • Rupe - nastanak rupa na alu felnama je usled udara. Mora se obaviti inspekcija kako bi se uverilo da nisu nastale tanke pukotine.
  • Oštećenja ivica - nastaje usled guljenja felni o ivičnjak. Ozbiljnost oštećenja zavisi od kvaliteta felne. Ponekad je neophodno zavarivanje kako bi se popunile rupe u leguri, a zatim i mašinska obrada.
  • Pukotine - zahtevaju pažljivu obradu, jer pukotine na određenim mestima felne ili pukotine veće od određene veličine mogu da felnu učine neupotrebljivom. Najćešće se javljaju usled udara pri vožnji. Popravka, ukoliko je moguća, se vrši zavarivanjem tungsten inertnim gasom (TIG), a zatim pametnom popravkom ili potpunom reparacijom.